۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۷۰۶۸۴۳

رادیان رسا | از مشهدِ حرم تا کبوترِ تل آویو

در هشتاد و چهارمین شماره رادیان رسا اخباری از همای سعادت و شهادت در حرم، سکوت عجیب جریان تشیع لندنی در برابر تکفیری ها، احساس نگرانی میبدی بعد از هشت سال، بهانه های بنی اسرائیلی انقلابی نمایان و افاضات جدید شهاب الدین حائری را به سمع مخاطبان می‌رسانیم.
تعداد بازدید : 3
سعید حضرتی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
آفرین
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶
ِلذت بردیم
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
چه لذتی بردی در ماه رمضان
0
1
محمد مهدی اسلامی
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
با سلام و احترام بر جنابعالی نا شناس عزیزم ،ایدک الله تعالی عرض می کنم ، ماه مبارک رمضان که خود ماه خدا و ماه لذت بردن است ، چه لذتی بهتر و بیشتر از لذت بخشوده شدن گناهان و مورد رحمت خدای تعالی قرار گرفتن بنده ی خدا سراغ دارید ؟ خدای تعالی بر عمر و عزتتان بیفزاید ؟ با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
احمد دنیا دوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
عالی بود . مخصوصا تیتر مشهد حرم
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
درباره عدم حمله داعش به رژیم صهیونیستی مطلب درستی گفتید که قیچی دسته اش را نمیبُرد.
2
0
محمد مهدی اسلامی
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
با سلام و احترام بر جنابعالی ناشناس جان عزیز ضمن تشکر از عزیزانمان در وب سایت دوست داشتی رسا و جنابعالی چون از فرمایشتان خوشم آمد ، از محضر مبارکتان اجازه می خواهم خدمت با سعادتتان عرض کنم که این ضرب المثل را در شهر زیبای ما ، قزوین ، به این صورت بیان می کنند « ببم یا بالام جان ، چاقو کی دسته ی خودشه نمبر د(= عزیزم چاقو که دسته ی خودش را نمی بُرَد») ، و سپس برخی نیز جواب میدهند ، بله اما لا ش کی مِرَد (=بلی اما لای دسته ی خودش که می رود ، یعنی درون دسته ی خودش که می رود ) حالا داعش لای اسرائیل که رفته است . امید واریم که نزدیک است آن روز __بگیرند درد بی درمان و جانسوز __ تمام دشمنان دین و ایمان __ بمانند زیر بار خاک و سیمان __ که از پرواز طیارات و پهپاد __شود ایجاد و قلب مؤمنین شاد __ کند در کل عالم هر چه بسیار __ز غم دشمن گزیند بهر خود دار _ نیابد چاره ای غیر از همین کار __اگر نا مرده بود در زیر آوار _ ان شا ءالله موفق و مؤید باشید . با عرض ادب و احترام .محمد مهدی اسلامی.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
قشنگ معلومه خودتون پیام میذارید و از خودتون تعریف می کنیدا
0
2
امیرعلی ایوبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
جریان شیرازی و سید صادق رو بیشتر نقد کنید
0
0